Dag 19 14-04-2022 Terugreis Autorit Eemshaven - Rhoon THUIS

14 april 2022 - Roosendaal, Nederland

Good Morning, Final Day Medereizigers,

Het is 05:45 uur als we deze ochtend opstaan.
We hebben alle drie een goed (kort) nachtje achter de rug :).
Op deze laatste dag van onze terugreis struinen we eerst wat over de boot en genieten buiten van de opkomende zon.
Om 09:00 uur zal de Romantika deze ochtend aanmeren in de Eemshaven.

Om 07:30 uur lopen we "Grande Buffet" binnen voor ons ontbijt buffet.
Het is lekker rustig (qua gastenhoeveelheid) en we laten ons het eten goed smaken.
De eetkeuze is weer lekker uitgebreid en we proberen dan ook alle aanwezige varianten uit.
Na het ontbijt gaan we terug naar onze hut en pakken onze bagage bij elkaar.

Na de aankondiging dat we kunnen gaan verzamelen begeven we ons richting de lift/trap van het parkeerdek.
Hier al wachtende komen we Harvard van de avond tevoren nog tegen.
Tijdens het babbelen ontmoeten we ook nog de Havengoeroe van de Eemshaven, gezellig.

Rond 09:00 uur zitten we in onze auto op het parkeerdek en om 09:15 uur rijden we van de boot "Romantika" af en zetten weer vaste voet in Nederland.
Via het Windmolenpark van de Eemshaven en de stad Groningen rijden we richting Rhoon.
Onderweg werkt Raymond de blog nog bij op zijn computer en in de omgeving van Utrecht maken we nog een koffie+koek-stop.
Om 13:40 uur draait John de Roerdomplaan in met zijn Volvo en zet deze stil na 2389 gereden autokilometers tijdens de terugreis.
De Eindbestemming van deze vakantie is bereikt.
We worden hartelijk verwelkomt door Gazina, de vrouw van John.
Tijdens het koffiedrinken worden de ervaringen van deze vakantie gedeeld met Gazina.
De bagage wordt vervolgens uitgeladen en de meegenomen Visfilet wordt onderling verdeeld.
We nemen afscheid van elkaar en gaan ieder huiswaarts met een voldaan gevoel.

Eenmaal thuisgekomen wacht Raymond nog een kleine verrassing...!:)
Op de ochtend van vertrek (27e maart) is hij nog geflitst met zijn auto in Rotterdam om 5:20 uur.......Bekeuring!!!
Tis maar goed dat ie een meevaller in het Casino had:):)!...

Deze Mikkelvik Reis-/Visvakantie was wederom Super!
Het was wederom een Belevenis met nieuwe opgedane Speciale ervaringen.
John heeft weer Superveel werk verricht met Voorbereiding vakantie, chauffeuren, schipper boot, Chef-kok, Fileerder, Budgethouder en Scandinavische kennis.
Michel heeft Tof werk geleverd met het Navigeren, Koken-/bakken, Hoofd Cleaning, snel googlen en Netflix.
Raymond heeft zijn bijdrage geleverd als Blogger ennn....uhhh...?:):)......o ja...Viaplay F1 :):).

Dit was na 2017 de 2e keer dat we met zijn drieën een mooi Avontuur in Noorwegen zijn aangegaan.
Ik had het voor geen goud willen missen!!!. Bedankt mannuh!!
Wellicht dat er over 3 jaar (pensioensjaar van John) nog een 3e vervolg in gaat zitten.
Iets om de komende jaren over na te gaan denken!

Verder willen we iedereen bedanken die ons gevolgd heeft en ook jullie Leuke reacties waren ToP!
Bedankt Allemaal!

Raymond Konings
Michel Lensen (Pit)
John Verhagen

1. Corne:
    14 april 2022
    welcome home en veilig laatste stukje gewenst.
  2. Raymond_John_Michel:
    14 april 2022
    Hallo Volgers. Iedereen erg bedankt voor alle leuke Reacties. Bedankt, Raymond, John en Michel.
  3. Richard Guit:
    14 april 2022
    Bedankt voor de leuke verhalen mannen!
  4. C de Gast:
    15 april 2022
    Het was leuk jullie te volgen.