15-04-2017 Auto Oslo (Noorwegen)-østersund (Zweden)

15 april 2017 - Östersund, Zweden

Na vertrek vanaf de boot in Oslo met de auto  wacht ons een ritje van zo'n 600 kilometer richting østersund-Zweden.
We zijn gereden richting Trondheim (Noorwegen) en vervolgens via Sveg , talloze onuitspreekbare plaatsnamen, en tot slot richting østersund (Zweden).
Onderweg hebben we genoten van de schitterende omgeving, veelal in sneeuwachtige omstandigheden.
We hebben een geweldig leuke koffie-taart stop gehad in het plaatsje Lillhardal.
Dit Zweedse koffiehuis had vandaag zijn openingdag en mocht zich gelukkig prijzen met het bezoek van 3 Nederlanders!
Rond 18:00 uur kwamen we aan op de plaats van bestemming voor deze dag: Hotel Scandic østersund City in Zweden.
Na ingecheckt te zijn in dit hotel hebben we een wandeling gemaakt door de winkelstraten....op zoek naar een gezellig cafeetje.....en wat denk je: Alles gesloten.....op 1 supergezellig cafeetje na.
Dit cafeetje had een assortiment uit 600 verschillende soorten (alcoholische) dranken..niet verkeerd dus...en er zat ook nog een lekker Biertje voor ons tussen.
Daarna teruggegaan naar ons Hotel en lekker gegeten.
Na een Cointreau afzakkertje en bijwerken van deze Blog gaan we lekker slapen en ons opmaken voor de volgende (auto)rit richting Finland van ca. 1000 km. Lange en spannende rit voor de boeg dus.. Tot morgen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gazina:
    16 april 2017
    Mochten jullie zo door de douna heen wat een geluk ik hoor daar niks over fijne paasdagen in de auto superleuke foto,s
  2. J.H Luchies:
    16 april 2017
    Wij wensen jullie veel plezier
    Gr.Henk &Gre
  3. W.kieffer:
    16 april 2017
    Ziet er goed uit op de boot leuke foto's fijne paasdagen daar.

Groetjes Co
  4. Sandra:
    16 april 2017
    Ik lees meer over eten en drinken dan over de omgeving, hahaha, geniet ervan en veel plezier.
  5. Dennis Maas:
    16 april 2017
    Bier is wel het thema tot nog toe! Haha.