30-04-2017 Aankomst Cruiseboot Kiel en Autorit Kiel-Rotterdam

2 mei 2017 - Rotterdam, Nederland

Goedendag Iedereen,

​Vandaag is het de laatste dag van onze Reis.
​Na de Boottocht van Oslo naar Kiel over 900 kilometer, wacht ons de laatste Autorit van 600 Kilometer richting onze eindbestemming Rotterdam.
​Deze Autorit gaat via Hamburg - Bremen - Hengelo - Rotterdam.

Na een goede nachtrust staan we 's ochtends om 7:00 uur op.
​En jaaaa....de Zon is weer van de partij en het is dus weer een schitterende Zondag!
​We pakken de reiskoffers alvast in en gaan voor het ontbijt naar het "Grand Buffet" op de Cruiseboot.
​En over "Grand" is geen woord teveel gezegd....Tjonge Tjonge wat een Lekkernij. Verse Zalm, gerookte zalm, scrambled eggs met bacon, pasta's, brood, tosties, worsten, smoothies.... Noem het maar op....Tis er allemaal.....en Tis allemaal lekker!!
​Na het uitgebreide Ontbijt halen we de koffers op in de Cabinhut en maken buiten op het dek om 10:00 uur de aankomst van de Cruiseboot in Kiel mee.
​We begeven ons naar het Autodek en spoedig verlaten we de Cruiseboot "Color Magic" om onze laatste Autorit in te zetten richting Rotterdam.

​Onderweg stoppen we nog voor een Tankbeurtje en een lekker bakje Koffie.
Vanaf 14:00 uur wordt de IPad geactiveerd om de Formule 1 wedstrijd in Sochi, Rusland Live te volgen!!!....Valteri Bottas wint.... Max Verstappen Netjes 5e!!
​Om 16:00 uur komen we in Rotterdam, Rhoon aan en daarmee is onze Reis Voltooid.
De vrouw van John, Gazina en dochter Lisa zorgen voor een warme ontvangst met Lekkere Koffie, Bossche bollen, Kake (Koeken) en eigen gemaakte warme Waffles.
​Daarna wordt de Ingevroren Visfilet verdeeld, de koffers en tassen overgeladen in de eigen Auto's en nemen we afscheid van elkaar.

Deze 17 dagen kunnen omschreven worden als een Zeer geslaagde Supertoffe Reis- en (Vis)vakantie in een schitterende omgeving met 3 Plezante Gasten!
​Een Gedenkwaardige Reis om Nooit te vergeten!!!

********
John bedankt voor al je afgelegde Autokilometers aan het stuur, Vaarkilometers als Schipper, Reisgids, Butcher en Kookkunsten (Herman!!!)
​********
Michel bedankt voor de Whisky!!, Kookkunsten....Goeie pot Nasi+, Gezelligheid, en ....Schippertjeeeeeeee!!!!!
​********
Aan Alle Volgers van deze Blog......bedankt voor het volgen en alle leuke reacties en ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ikzelf van deze Reis !!! Twas Top!!
Groeten, Raymond-Blogger/reporter

​Tot Ziens Allemaal,

​Raymond,
John
​Michel

1. Gazina:
    2 mei 2017
    Raymond en Pit bedankt voor het veilig terugbrengen van mijn mannetje en voor de hilarische verhalen van jullie reis ik heb erg genoten
  2. Nils:
    2 mei 2017
    Heel leuk om het verslag te lezen. Net of je er een beetje zelf bij bent
  3. Henk Groenendijk:
    3 mei 2017
    Welcome back!
  4. Helga konings:
    3 mei 2017
    Welkom thuis !!! Maar eh, ik zal jullie verhalen wel missen hoor..staat er misschien nog een volgende reis gepland haha ?