Naam:
Foto’s:
2378
Video’s:

Over mij

Michel, John en Raymond geven in 2022 een vervolg aan het avontuur van 2017 naar Noorwegen.
Verblijfsadres:
Mikkelvik Brygge, Skogsfjordveien 2728 , NO-9130 Hansnes
Telefoon (Noodgevallen): 0047-91353619 Katja and Jens-Oliver Göritz
E-mail: [email protected]

Over mijn reis

Na ons avontuur in 2017 geven we er een vervolg aan met een Avontuurlijke Reis van zo'n 2500 km naar Mikkelvik Brygge Noorwegen van 27-03-2022 t/m 15-04-2022.

Per Luxe auto zal naar Kiel gereden worden. Vandaaruit met de MS Color Magic boot naar Oslo.

Vervolgens met de auto naar Zweden Östersund (hotelovernachting), Kiruna (Ijshotelovernachting) en door naar Noorwegen, Mikkelvik Brygge.
Hier hebben we de beschikking over een huisje aan het meer met extra snelle Powerboot. We zullen daar, naast genieten van het landschap, gaan vissen op kabeljauw en Heilbot.

We gaan zoals altijd weer goed voorbereid (1 NOK=0,10 Euro) op weg en houden jullie op de hoogte van onze nieuwe ervaringen!

Let's  Go For It!!

Bezochte landen

Ik heb 29 landen (12%) bezocht:

Amerikaans-Samoa, Bahama's, België, Canada, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Jamaica, Kameroen, Kroatië, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Nigeria, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.