Dag 1 27-03-2022 Autorit Rotterdam - Kiel

27 maart 2022 - Bodegraven, Nederland

Goedemorgen beste volgers,

Vanochtend hebben Michel en Raymond eerst verzameld bij het woonadres van John in Rhoon om 5:45 uur.
Zijn vrouw Gazina en dochter Astrid stonden ons met wakkere gezichten en een lekker bakkie koffie met koek al op te wachten.
Na de laatste bagage in de wagen te hebben geladen en afscheid te hebben genomen heeft John zijn Volvo aangezwengeld en zijn we op weg gegaan vanuit Rotterdam. Met een lekker temperatuurtje van 14 graden Celcius gaan we de eerste 600 kilometer voor vandaag afleggen naar Kiel in Duitsland.

Nadat Michel zijn 1e, niet geplande, pi(s)tsstop moest inlassen zijn we de grens van Duitsland overgestoken.
Via Hamburg komen we om 12:30 uur aan in Kiel.
Hier doen we onze eerste tankbeurt om vervolgens richting de Norwegenkai te gaan.
Na de paspoortcontrole en in ontvangstname van onze boardingspassen rijden we naar het parkeerdek van onze reeds aanwezige boot, de Color Magic.
Deze zal voor ons de overtocht van Kiel (Duitsland) naar Oslo (Noorwegen) gaan verzorgen.