Dag 1 27-03-2022 Vertrek boot Color Magic Kiel - Oslo

27 maart 2022 - Mariagården ferjekai, Noorwegen

Goedemiddag allemaal,

Na de auto veilig te hebben achtergelaten op het parkeerdek van de boot Color Magic nemen we intrek in onze kamer voor 3 zacht slapende personen...
De noodzakelijke bagage gedropt op de kamer en vervolgens eerst naar de bar voor een welverdiend Hansa :) biertje. Lekkuuuurr!
De pianiste schoof gelijktijdig aan achter de aanwezige piano waardoor we meteen in de juiste gezellige stemming kwamen.
Vervolgens zijn we een bezichtigingsrondje over de fraaie boot gaan maken die inmiddels vertrokken was richting Oslo.

John was zo handig geweest om vooraf het restaurant "Grand Buffet" te reserveren van 17:00 -19:00 aangezien de Formule 1 race van Saoedi-Arabië om 19:00 uur aanvangt. Het "Grand Buffet" was weer grandioos met een overvloed aan te maken keuzes voor het eten.
Na onze buikjes vol te hebben gegeten zijn we snel naar het aanwezige Casino gegaan om daar de Formule 1 vanaf groot scherm te bekijken....helaas geen F1, alleen Voetbal uitzendingen :(.
Dus naar onze kamer gesneld, I-pad gepakt en via Viaplay de Formule 1 gezien met een knappe zege voor onze Max. Toppie!!

Na nog wat te hebben relaxed zijn we gaan slapen om fris de volgende dag in te gaan.
Morgen om 10:00 uur zal de boot aanmeren in Oslo.

Welterusten allemaal

1. Bert:
    31 maart 2022
    goeie reis mannen
    het begin is goed ...dat kan niet missen de Color line