Dag 4 30-03-2022 Ijshotel ervaring

30 maart 2022 - Mariagården ferjekai, Noorwegen

Goedemorgen Volgers,

In onze Ijskamer aangekomen hebben we wel eens even laten zien hoe stoer dat we zijn.....Volledig ingepakt (lees kleding) in de slaapzak met nog net het hoofd buiten de slaapzak! Vooral John heeft nog even zijn oermens houding op bed aangenomen :))
De aanwezige verlichting van de ijskamer bleef overigens de gehele nacht aan in de kamer...dus niet echt het gevoel dat het nacht was.

John had het al rappido warm in zijn dubbele slaapzak en trok al snel zijn trui, sokken en muts uit...Stoere boy!
Zijn hoofd had de ijsblokken nog niet geraakt of hij sliep al....Michel en Raymond achterlatend met een hardgrommend achtergrondgeluid....Non stop!.:)

Uiteindelijk is iedereen in slaap gevallen tot......John en Michel rond 03:00 uur de oogjes opendeden en elkaar recht in de ogen aankeken.
En ja hoor....alle twee moesten ze een sanitaire stop maken.
John in zijn Adams-kleren (broek was inmiddels ook al pleitos) en Michel in zijn trainingspakkie naar het Toilet.
Ze hadden er niet bij stilgestaan dat de bereikbaarheid van het toilet via buiten, door de sneeuw, moest naar een andere ruimte.
Nou ....daar zijn ze dus achtergekomen!:))

Alle drie hebben we de ijsnacht volbracht en om 06:00 uur zijn we opgestaan.
Na een warme douche hebben we alle spullen weer ingepakt en de slaapzakken ingeleverd bij de lobby.
Tijd voor ontbijt (Scrambled eggs with bacon) in het restaurant.
Na het ontbijt nog even de Ice-bar bezocht en wat bezichtigingen gedaan van de Ijssculptures.
Vervolgens hebben we uitgecheckt en onze weg vervolgd naar de volgende bestemming Enontekiö Finland.
Wat was het Ijshotel een Geweldige Ervaring....ook weer afgevinkt.

Tot Later

1. Michiel:
    1 april 2022
    Erg tof, dat Ijshotel! Lijkt wel of Elsa van Frozen is bezig geweest met dr toferstaf!
  2. Gazina:
    1 april 2022
    Lachen toch nog een beetje gesnurk 😂
  3. C de Gast:
    1 april 2022
    Koud He. leuke foto's. Wel even zoeken bij het toilet denk ik.